Moje małe biuro

08:45:00




Kiedy urządzałam mój pokój jakieś dwa lata temu stwierdziłam, że biurko jest mi niepotrzebne, a z powodzeniem zastąpi je stolik kawowy. Na wiosnę tego roku doszłam do wniosku, że jednak niestety tak nie jest. Potrzebuję takiego stołu chociażby po to, żeby móc wygodnie pomalować lub skupić się na pisaniu bloga. Ktoś mógłby powiedzieć, że z laptopem można przecież siedzieć na kanapie. Dla mnie jest tam jednak za dużo rozpraszaczy typu telewizor, możliwość zdrzemnięcia się, albo szafa z lustrem, w którym cały czas mogę się przeglądać. Wracając, zaczęłam oglądać przeróżne biurka, najpierw stwierdziłam , że chciałabym takie z wysuwanym blatem, szafkami i półkami. Później zdałam sobie sprawę, że jestem osobą lubiącą przestawiać meble i wprowadzać zmiany w swojej małej przestrzeni, a z takim stołem nie będę miała takiej możliwości. Zaczęłam więc przeglądać zawsze pomocny Pinterest. Było tam sporo prostych biurek z dwoma równoległymi szufladami, które zaczęły mi się bardzo podobać i właśnie takie znalazłam w Ikei. Mimo, że do tego sklepu mam spory kawał drogi, nie sprawiało to problemu, bo wcześniej znalazłam tam dla siebie fotel, po który i tak trzeba by pojechać.



W niedzielę pojechaliśmy do Warszawy. Tam okazało się, że po moje meble trzeba podjechać do magazynu, Nie byliśmy z tego powodu zachwyceni, bo lało, jak z cebra. No, ale skoro pokonaliśmy już tyle kilometrów, to parę kolejnych nie zrobi większej różnicy. I w końcu się stało, miałam już swoje wymarzone biurko i fotel. W domu Mama pomogła mi w skręceniu, a ja dodałam od siebie kilka dodatków takich, jak kaktus, pojemniczki na długopisy, czy organizer do szuflady.
Pisząc tego posta siedzę w moim małym biurze i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Muszę powiedzieć, że naprawdę miło spędza mi się tu czas i jestem o wiele bardziej skupiona. Także jeśli właśnie urządzacie Swój pokój i zastanawiacie się, czy biurko jest Wam potrzebne, to radzę Wam się jednak na nie zdecydować. Moje wcale nie jest duże, a wręcz bardzo małe, ale jednak jest i doskonale spełnia swoją funkcję. Ostatnio myślałam nawet, że jeśli kiedyś zachce mi się mieć w pokoju toaletkę, to wystarczy, że nad biurkiem powieszę piękne lustro i nikt się nie domyśli jakie było jego pierwotne zastosowanie

A Wy macie Swoje biurka? Lubicie przy nich pracować, czy wolicie jednak kanapę?






You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Instagram

Subscribe